Love it? Like it

2015.

Assalammualaikum and hi! Dah lama tak berjumpa kan terasa rindu lah pulak ececeh hahaha. Hari ni adalah hari pertama bagi 2015. Selamat datang tahun baru. Macam mana hari ini bagi anda? Baik atau pun tidak? Kalau aku sama jaa macam sebelum ni. Macam tak sangka kan 2014 sudah berlalu. Banyak sangat kenangan pahit manis yang aku lalui. Alhamdulillah aku tak lalui semua dugaan ni bersendirian. Terima kasih mama abah, kawan-kawan, adik-adik dan semuanya lah. Tahun ni Axton semua ambik spm kan kecuali adik kami yang sorang tu hihi Epeng lah ;) Haa tktau nak cakap apa lagi eh lupa! Tahniah Axton menang futsal hari ni bangga aku kat hampa semua. Okay lah sampai sini jaa kot okbye jumpa lagi :)
CERITA NADIA :)