Love it? Like it

Hi! Lama kan Nadia tak update blog? Haha al-maklumlah busy sangat, pmr kan around the corner. Haih must study hard you know :p Haaaa berbalik tajuk kita, mesti rasa pelik kan lagu blog Nadia. Gemuruh by Faizal Tahir. Lagu tema kami ni pelajar PMR 2013. Ni nak cita, haha cewahhh 12/09 lepas bersamaan hari khamis kami ada kem kat PLKN Kulim Kedah. Tempat dia atas bukit, cantik sangat. Seramai 120 orang yang pi, ex pun pi sekali lah :') Kat kem tu kami ada macam-macam bengkel dan dalam diam tu cikgu Nazrie adalah ambik gambar kami. Bersarang muka :p Nak tengok? Hee jap :)

Aqilah w Dara   

Amirul Faiez w Nazmi   

Us  ♡ 

Dari belakang!  ♡ 
Geng hotstuff facebook ;)
Bengkel math, aku yang baju merah tepi tu ;p
Project math :)
Kalut nak susun kedudukan :o
Ada Amir Iskandar. Hahaha :3
Tasnim comelnyaaaa!
Alimi w Syaiful ;)


CERITA NADIA :)

No comments:

Post a Comment